Guess who's back?

Jag beundrar de själarna som dag efter dag klickar in här utan något vidare resultat, förlåt för det. Sen sist har jag gått igenom både jul, lucia och nyår. Fan vad tiden går fort..

Idag är jag ledig, imorgon med och dagen efter det. Tänka sig! Befann mig på pg igår och hade så sjukt jävla roligt, trillade trots det hem i lagom tid utan att ha spenderat ett enda öre på spelmaskinerna, vem kan motstå frestelsen va? va? va?.  Dock blev det mer pengar på cider, men vafan den kostade ju nästan gratis! Så snart blir det en repris med tjejerna och singstar på det, grymt!

Ikväll hoppas jag på att Tove kommer hem så att vi kan laga mat och dricka vin, jossan kanske också kommer över? vi får se om någon dyker upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback