Mellis

Heeej, har inte haft lust att skriva i bloggen på ett tag men nu är jag förhoppningsvis back on track igen. Idag är det söndag och det borde vara en dag att ligga hemma och vila men icke då! Jag ska snart glida iväg till jobbet och spendera några timmar där.

Vet ni? Jag spenderade en timma på gymmet häromdagen och satan vilken olidlig träningsverk jag har, det är helt sjukt! Jag har aldrig kännt såhär, har tillochmed ont när jag går. Hoppas verkligen att det går över annars vill jag aldrig mer sätta min fot inne på gymmet igen.

Tralala, var det någon som missade melodifestivalen igår? Jag tyckte nog ingenting om att Perelli vann, hoppades ju på Amy men det blir sällan som jag vill.

Kommentarer
Postat av: Save As UF

Tjena !

Ni försökte sälja era korthållare, eller vad man kallar de, på den regionala mässa.
Men blev ju aldrig så att vi köpte någon och vi hittar ingen hemsida nu. Men hitta ju bloggen så vi försökte här istället ;)
Hur går de med försäljningen annars förresten?

Mvh Grabbarna från Save As UF

Postat av: emlan

Heeej!

Ja vad hände? Ni skulle ju komma och köpa;) Vi har en hemsida www.tinyuf.dinstudio.se men den är inte mycket för världen.
jorå, det går väl ganska bra speciellt om ni är sugna på att köpa ni med?:D

2008-03-17 @ 20:57:59
URL: http://eml4n.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback