Lögn?

Hej hej, idag var en ren kamp att ta mig till praktiken. Men väl där flöt allt på trots att 15 kartonger inte dök upp. Lunchade med Tove på tasty's, malin är sjuk och Jossan parktiserade sent så det var bara vi två. Tyvärr var tasty's gubbarna dumma idag och tog inte bort rödlöken på våra sallader så jag blev lite arg.

Efter praktiken så gick jag till tove och snackade lite skit och fortsatte sedan mot jobbet för att shoppa 2 klänningar som var ganska fina. Testade lite annat smått och gott också och när jag stod där som bäst och höll på att byta om så välter jag min loka-flaska så att allt bara rann ut både i min provhytt och flickan bredvids. PINSAMT!

Kommentarer
Postat av: malin

hahahaha, jag hade oxå tyckt det var pinsamt;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback