Klocka

Idag har verkligen varit en bra dag, sjukt bra när jag täker efter. Humöret är på topp och så har det varit efter mina 10 sovande timmar igår. Jag vilade verkligen upp mig och sen gick jag iväg till bussen i solen imorse och blev ännu lyckligare. Praktiserade som vanligt och åt som vanligt lunch med flickorna på tasty's men sen blev det en tidig dag för mig då jag slutade klockan tre istället eftersom att jag jobbade lite längre igår. Så det var sköönt!

När jag för en gång skull slutade tidigt så stannade jag ändå kvar i centrumet till fem för att dels fira chefen som fyller år. Då åt jag kladdkaka med en kollega och snackade skit en timma, sen fick jag nog och gick till tove för att snacka lite skit så jag var ändå inte hemma förrns halv sex. Smart brud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback