Dåre?

Visste ni att jag var på ett nerlagt psykhem igårnatt? Jag tror inte att någon trodde att jag skulle sätta en fot i det där huset allra minst trodde nog jag själv det efter att ha sett huset. Men efter en stunds tänkande och en lättövertalad hjärna så tog vi oss in i huset och började med att vandra uppåt både till andra och tredje våningen. Det enda man såg där uppe var en massa tomma cellar, ett bränt rum och krossat glas? Läskigare än så blev det inte men jag var rädd ändå.
 
Tillslut sket vi i det och gick ut för att åka hemmåt och när vi satt oss i bilen så kunde vi inte hålla oss ifrån huset så vi gick in igen men den här gången neråt i källaren. Där var det lera till golv, torktumlare äldre än stenåldern och små gångar som gick att krypa igenom.

När vi varit nere i källaren sket vi i det där och drog hem, hade inga som helst sömnproblem eller mardrömmar. Dock vaknade jag upp alldeles för tidigt och orkade inte somna om så jag gick upp och fixade mig för att en lång stund senare bege mig mot praktiken. Idag på praktiken hade jag sjukt jävla segt dessutom var jag kvar en timma extra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback