Tada

och solen lyser fortfarande... synd att man inte har fått någon nytta av den bara. Imorgon är jag ledig och har planer på att åka till vaxholm för att sola och bada, kanske köpa en glass eller två!

Idag har jag befunnit mig på jobbet ända sedan tidigt, fick en skrapa av mamma igår så jag kunde skrapa dom där jävla tuggumina på golvet idag. Glamoröst tänker ni va? Nej kanske inte, men en jävla lättnad. När jag slutade träffade jag lillesyster och gled omkring i jakan tills jossan slutade då åkte vi alla tre vidare till staden för att kika runt. Jag kom hem med ett skärp, ett linne och en väska. Men väskan har jag inte riktigt något grepp om ännu så vi får se. Och nu har jag beställt mina skor jag aldrig har hittat, im so happy!

ska krypa ner i sängen med min bok och sova en stund, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback