"tralala"

Idag mår jag bra och som alla andra dagar har jag tillbringat dagen på praktiken och jobbet. Trött som satan är jag nu men det har varit en rolig dag. Jag hjälpte till att hänga om i butiken och det gick nästan hela dagen åt att göra så dagen gick ändå fortare än de andra dagarna som tillbringats där och ännu snabbare gick tiden när jag kom till jobbet och fixade. Förresten, Kossan var så jävla grym på att stänga idag att jag anser att hon kan stänga butiken helt själv när dom ber henne nästa gång. Fett grym!

Nu sitter jag och väntar på att få åka och fika på Donken, vad ska man äta? Glass med chokladsås eller en chokladmuffin?


Kommentarer
Postat av: Jossan

aaw! tack gumman! :D känndes väldans bra igår :) Men jag har ju lärt mig av den bästa så inte så konstigt att jag klarar det? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback