Tralala

Hallå, gårdagens äventyr blev faktist riktigt lyckat till slut bortsett från vissa småsaker. Jag var nervös som en lyktstolpe innan vi väl kommit in. Och väl inne då, där var det inte alls mycket folk. Alltså inte alls som jag hade tänkt mig. Några cider senare blev allt mycket roligare, malin och jag var uppe i någon slags "VIP- avdelning"  men smet snabbt därifrån eftersom killarna/gubbarna var riktiga äcklen, Roy och hans vänner spenderade pengar på Black Jack medans Toves mobil kom bort. Inte alls bra!

Vid tre tog vi bussen hem, Josefina, jag och Tove sov nästan medans Jasmine och Malin fick sitta bussvakt så att vi verkligen kom hem. Efter en lång promenad från bussen så kunde jag inte längta mer till sängen min, så det var där jag kröp ner och spenerade natten.

Nu ska jag äta frukost med syster och hennes vän, have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback