Onsdaaaag

Och ännu igen ska jag börja med att jag har haft en dag på praktiken dock en ganska bra sådan. Visst gick tiden segt men sen var det lunch och då kom Sanna och lunchade med oss på tasty's, så det var trevligt. När dagen var slut kom malin förbi och även hon hade slutat så vi drog vidare till Tutt för att snacka skit och sen gick jag även en sväng in på jobbet för att skvallra lite.

När jag kom hem var det ju redan middags dags och eftersom pappa inte är så pigg på att laga mat åkte jag och syster iväg till pizzarian. Och vet ni vem vi tog med oss? Jo Tjockis, grannens katt. Hon tyckte det var roligt att åka bil och satt och stirrade ut på vägen hela tiden. Den katten är ett riktigt charmtroll!

image248

Kommentarer
Postat av: malin

hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback