"Jag har väntat på dig hela dagen"

Hej hej, nu är jag vaken och ska glida ner och se om det finns någon frukost till mig. Antagligen inte, men det är värt ett försök iallafall. Sen ska jag vidare till jobbet och stå där hela dagen, hoppas på massvis med glada människor.

Igår var det ännu en dag på praktiken som slutade med att jag stressade över till mitt jobb för att jobba två timmar. Tyvärr slutade Kossan då, så inte fick jag jobba med henne heller, men nästa fredag då jävlar! Kvällen tillbringades med delar av familjen i soffan. Vi glodde på lets dance och åt onyttigt.

Kommentarer
Postat av: koss

på fredag då smäller det! ;D

Postat av: emlan

Ja,jävlar:D

2008-01-19 @ 18:36:21
URL: http://eml4n.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback