Helt sjuuukt bra

Vet ni vad jag har gjort idag? Jag har rensat i rummet, tre påsar med skit har åkt ut och nu är jag trött på att rensa så jag har slutat. Jag satte på en gammal grynet DVD som jag tittar på nu, hon är ju bara så skön!

Fick en inbjudan till Tove att spendera dagen med henne och Sebastian, det vet jag ju inte om jag kan tacka nej till så jag ska nog ta och ringa flickan snart.

Pappa har fortfarande inte fått opererats men har en tid bokad till 18.00 idag så vi får hoppas att allt går bra men det gör det nog. Så att han kan få komma hem någon gång. Han skickade ett mms nyss när han ligger i sin sjukhussäng med en trasig skida på sidan. Han hann använda sina nya skidor några dagar iallafall innan dom gick sönder, jag tycker så synd om honom.

Kommentarer
Postat av: Sanna

vad har hänt med far din? :(

Postat av: emlan

stackarn har brytit lårbenet:(

2008-01-14 @ 09:22:30
URL: http://eml4n.blogg.se
Postat av: Sanna

usch, vad hemskt! :(

2008-01-14 @ 09:38:41
URL: http://saaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback