"Fårn och med nu är du Light-tjejen"

Hejsan, satan vad huvudverk kan få en grinig! Känslan av att någon bara skulle kunna peta på mig och att jag lätt skulle kunna störtböla har tyngt mig ungefär hela dagen tillsammans med den där huvudverken men nu är det verkligen bra.

Praktiken fortsatte som vanligt och jag kan ju inte påstå att något nytt hände idag. Lunchade som vanligt på tasty's fast idag bara med malin eller Tutt kom också en stund men inte alls länge då hon skulle iväg. Malin och jag började iallafall prata med grabben som jobbar där och det hela slutade med att han bjöd oss på efterätt. Så det var mucho snällt.

Efter min dag på praktiken stressade jag vidare till jobbet för att jobba stägning och stänga det gjorde jag idag igen tillsammans med Kossan. Eller hon stängde och jag provade kläder och sa ja eller nej. Nu är jag alldeles trött i kroppen men icke i huvudet, men jag mår bra för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback