CP TP

Halli hallå, idag är det lördag och en bra sådan har det varit också. Igår kväll drog jag över till Tove för att spendera natten, vi började med att spela TP med Robert och Robert men vi förlorade hör och häpna. Vi förlorar ALDRIG i TP! När vi spelat färdigt, satt vi och pratade en stund för att sedan gå mot sängen och sova för natten. Inte fick vi sova länge förrän någon väckte oss med ett samtal. Men det gjore ingenting.

Idag vaknade vi tidigt men låg ändå kvar i sängen och mös med de två djuren. Vid elva drog hon jag och malin in till staden för att spendera lite pengar. Jag kom hem med en hel del nya roliga saker. B.la två par nya gummistövlar och de ena paret är jag helt förälskade i. Annars blev det mest en massa småplock.

Nu ska jag iväg på middag hemma hos malin och göra mig iordning där innan vi drar ut på äventyr.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: jossan

vem ringde och väckte er?! :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback