aTT VARA

Den senaste tiden har jag blivit en riktig slarver, inte på ett positivt sätt heller. Utan jag har inte städat rummet på hur länge som helst även fast jag haft tid, klädhögar varvas med dammråttor, allmänheten är från och med nu portad från mitt rum! Jag skämms!
 
Förut använde jag almanackan slaviskt, tidpunkter skulle matchas samtidigt som annat skulle inplaneras. Nu har jag sedan veckor tillbaka slängt almanackan långt ner i en låda. Det närmaste jag kommer en almanacka nu är den på mobilen där det allra viktigaste fylls i resten löser sig.

Att det ska lösa sig har blivit en standard replik, allt viktigt sjuts upp i sista sekund och då görs det halvdant. Listan kan göras lång, jag saknar mitt förra organiserade jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback