Aj

Något som inte alls är likt mig är att jag har börjat få blåmärken allt för lätt. Jag vet inte ens var de kommer ifrån. Jag har ett stort och ett litet på benet och på armen. Jag som nästintill aldrig får blåmärken! BLÄÄÄ, men de går väl över antar jag.

Vad ska man klä på sig imorgon då? Ett problem som uppstår varje morgon, kväll eller förresten ALLTID. Och när jag går till praktiken känns det inte som jag kan ta på mig vad som helst. Är rädd att dom ska tycka att jag visar för mycket "hud". Bara axlar har jag hört är ett big no no, eller? Yeah, yeah det löser sig nog.

Nu ska jag krama kudder, sussa sött!


Kommentarer
Postat av: malin

Men på Lindex kan du ha bara ett linne om du vill. Så du behöver inte känna att: oj, är det här opassande, så du vet!;)

Postat av: Blixten ;)

hurru fan tänk på hur du klär dig kvinna!

Folk kan bli nervösa å oroliga om du visar för mkt "hud" ;) haha

2008-01-23 @ 00:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback