Tiny UF

Efter två fullspäckade dagar på UF-mässan är allting över, bara sådär. Det har verkligen varit roligt att stå där. Dag ett virrade vi runt som galna höns innan vi kom fram till mässan och började måla och greja. Målningen gick till en början inte så bra som vi ville men vi löste det där och allt fiade sig tillslut. Lagom till invigningen hade vi fått fint i våran monter och därefter kom det lite besökare. Det var inte alls lika många besökare som dag två.

Jag vill nog påstå att jag tyckte att dag två var roligare då vi sålde en hel del tiny'sar. Jag och Malin sprang runt och nästintill tvingade folk att köpa av oss.

Igår när jag kommit hem efter att inte ha ätit riktig mat på hela dagen ringer en snäll Robert och vill åka till Donken med mig för att äta. Dit hann vi tre gånger innan kvällen var slut, hej tjockisar! Men nu ska jag se till och vinna lite på stryktipset!

Kommentarer
Postat av: malin

haha 3 gånger?;D;D hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback