lööördag

Dagen som spenderades i kista tillbringade ångest på mitt konto. Inte alls som jag ville dock fick plaggen i garderoben några vänner att umgås med. Frågan är bara om det är för mycket pyjamas-feeling över ett plagg, med det får vi se vad jag gör. Men det var iallafall jättetrevligt att strosa runt där för att sedan bege sig mot the blueberrypaj på donken. Hur många kilo en kvinna kan öka egentligen återstår att se!


Nachos, daimtårta, glass, godis och två underbara vänner blev tillsammans med melodifestivalen kvällens underhållning. Jag har dock en stark åsikt om att FEL personer gick vidare till både andrachansen och till finalen. Jag blir bara så jävla pissed off på att sverige är fast i sitt tunnelseende och ser inget annat en det som är rak framför dom, det som alltid stått där. Dåliga låtar, sämre artister. En melodifestivalfinal full med nykomlingar borde det vara iår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback