Jag är inte mig lik

tjolahopp, idag har jag spenderat min söndag på jobbet där inga andra idioter ville tillbringa dagen. Morgonen började med snöstorm och en busstur med min lilla tove till Jakobsberg. Vi hann med en tur på H&M innan jag var tvungen att springa iväg och jobba. På jobbet var det nästintill dött men tiden gick ändå och jag var faktist duktig tycker jag nog. När jag kom hem läste jag expressen och fick mig syn på en riktig överraskning.

Nej nu håller jag på att lacka sönder på min mobil som bara slockar och lyser svart plus att den röda lampan där bak bländar mig. Men what to do? Jag tar en dusch istället för att vara arg tror jag!

Kommentarer
Postat av: tutt

hörru jag pratade med Carl om de där igår, tydligen så gör alla såna där mobiler så. Så du ska försöka reklamera den sa han :p glömde berätta det :P haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback