Hej

Humöret är på topp och inget kan nog slita ner mig därifrån. Alla hjärtansdag en extra dag för presenter är min lilla synvinkel på det hela just nu. Choklad, gelehjärtan, rosor och hjärtan är gåvor jag fått dagen till ära. Ännu en dag att frossa!

Gick ju till praktiken idag och spenderade dagen där, roligt hade jag ju faktist. Idag spenderades mera tid på övre plan tillsammans med en snäll kvinna. Vi disskuterade smink och jag fick lära mig mäta BH-storlekar på de som vill, eller jo nästan. Lunchade en "sallad" på Tasty's med flickorna och var ju såklart tvungen att trycka i mig efterätt på det.Har idag planerat att tillbringa kvällen med Tove om jag orkar ta mig iväg efter middagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback