Hej hej

Det mesta jag har mött idag har varit motgångar, men det enda jag kan göra åt det är att skratta. Ett skratt förlänger livet och det löser sig ändå inte bättre om jag är tjurig. Jag är nervös inför imorgon och vet inte om allt kommer lösa sig, men det gör det nog för Tiny UF är bäst.

Men skit samma, idag har jag iallafall varit på praktiken och haft riktigt roligt. Var  helt förvirrad på lunchen men planerade det mest som gick till UF-mässan med flickorna Tove och Malin. Efter praktiken blev jag kvar i centrum en stund, köpte med mig lite smink och drog en fika med Malin, Jessica och susanne. Nej usch nu vill jag bara gå och lägga mig men icke, jag ska ploca ihop allting och framförallt försöka packa smart! 

Önska mig lycka till

Kommentarer
Postat av: Anonym

LYCKA TILL! :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback