Hallå

Vet ni vad? Idag har jag som vanligt varit på den dära praktiken och nästan som vanligt stressat vidare till jobbet för att stänga butiken. Lunchade med Malin på tasty's, för hennes del blev de dom traditionella pannkisarna och för mig en såndär pasta/kyckling sallad. Jag har konstaterat att jag ändå pillar bort nästan alla grönsaker och bara äter kycklingen och pastan, men det låter ju nyttigare iallafall en sallad liksom.

Hon och jag kom in på ämnet pengar och då uppstod en hetsig disskution. Vi ställde oss några frågor som ingen av oss hade något riktigt svar på. Tänkte dela med mig av frågorna men de lät dummare nu än då.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tycker du borde lägga in mera bilder Emelie!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback