hej då

Hallå där, regnet öser ner och som vanligt när det regnar har jag en ledig dag eller två för att vara exakt. Därför sitter jag inne och äter choklad. Det går förskräckligt fort att äta upp en 100 grammare, nästan pinsamt! Gårdagen spenderades i centrum med lillesyster, vi skulle köpa present till henne så vi strosade runt där ett tag innan vi var tvugna att åka hem på kalas. Kalas med hela tjpcka släkten, vi börjar bli några stycken nu med alla nya ungar. Så dte var mysigt. Vet ni? jag jpbbade på götgatan i måndags! Det gick nog bra tror jag, det visade sig att dom hade 5 tjänster lediga så vi får ju se hur det blir med det om man ens vill söka med tanken på resvägen. Men det märker man väl nu när jag ändå ska jobba där i två veckor. Imorgon är det kossans tur att vara där det kommer gå jättebra för kvinnan. Idag har jag vinkat hej då till lillesyster som har flyttat upp till åre, därför var vi även och köpte en massa nödvändigheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback