Tack för en underbar dag!

Precis som jag förutspådde igår slutade dagen helt underbart. Eftersom att Tove och Malin nästintill inte hade hört av sig igår även fast jag hade försökt att få tag i dom så kände jag på mig att något var på G. Så när klockan var runt fem började jag göra mig iordning om något skulle hända.Och så som jag trodde började telefonen ringa men bara för att jag är dum och inte klarar av överraskningar svarade jag inte. Jag tänkte "ringer han flera gånger är tove och malin med i leken" och precis som jag trodde var dom det. Han ringde tillslut som besatt, Sisådär sex sju samtal gick innan jag svarade. Då säger han att jag ska bli hämtad om en halvtimma.

Några minuter innan en halvtimma gått sprang jag ut för att jag var bombsäker på att mina vänner också var där ute och gömde sig så jag tänkte att jag skulle överlista dom och se dom. Så när jag kom ut på parkeringen möttes jag inte utav dom utan det vara bara robert där som satte på mig en hemsk ögonbindel och satte mig i bilen. Tror ni att jag kunde hålla mig ifrån att tjuvkika? Nej! Dessutom var jag säker på att T och M satt bak på flaket, men icke!

Jag var ett riktigt pain in the ass med ögonbindel och jag skulle rent ut sagt ha hatat mig själv! När vi åkt halva vägen listade jag ut det, vi var påväg hem till mickis för att ha kalas. Så när vi kom fram möttes jag av trallvänlig musik, ballonger, pizza, tove, malin och mickis. Helt underbart! Vi skulle ha kalas och jag hade ju inte ens tagit med min tårta som jag bakade.

Jag fiskade fiskdamm, fick paket och åt bullar. Sjukt jävla mysigt! Efter ett tag drog vi oss hemmåt och jag hem mot tove för att äta tårta åter igen. Förresten är det någon som vet vad somegentligen sker på onsdag?

Det blev tårta igen till frukost, nu måste jag skynda mig för att snart springa till skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback