Pankis

Det har blivit som en rutin nu att dagarna ska börja tidigt med att gå till skolan och det var även så dagen började idag. Den här underbara dagen! Skolan var helt okej, vi planerade en tripp till kolmården så jag hoppas verkligen på att den blir av. När skolan var slut och det var dags att gå hem så åkte jag kossan och malin till jakan istället för att ta en fika och spendera kossans pengar.

Nu har jag varit ute på en promenad med tove, snackat en del strunt och bara haft en sjukt bra stund! IDag när jag gick till skolan satte jag på mig min flanellis och såg ut ungefär såhär:


Kommentarer
Postat av: Save As UF

Tjaba igen, hoppas allt är bra?
Tog ett tag innan vi skrev tillbaka, haft mycket och göra oså, kostar att ligga på topp =):P
Vet inte riktigt vad som hände på mässan eftersom vi inte kom, blev väl mycket att stå i som vanligt.. men hur ska man göra om man vill köpa då?
Mvh
Grabbarna från Save As
ps. Komma på vår skiva?
ps2. Snygga kläder ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback