Mååååndag

Satan i gatan, jag har verkligen blivit en sådan där bloggare man hatar som bara slänger in ett obetydelselöst inlägg en gång i veckan, skärpning!

Vart jag har hållt hus egentligen är en fråga för sig för det vet inte ens jag om jag ska vara ärlig. Har nog jobbat för det mesta, både inne i stan och i jakan. Har fått ett erbjudande som är värt att tänka på.

Idag har jag varit ledig och började dagen på gymmet, tur var väl kanske det för fyfan vad jag har ätit idag! Det hela började oskyldigt med en lunch på tastys med jossan som sedan blev fika på fika. När timmar hade gått och vi hade pratat av oss så åkte vi med mina systrar till både vällingby och kista för shopping. Efter att ha varit snuspank i två veckor kunde jag ju faktist inte hålla fingrarna i styr så jag kom hem med lite nya grejer. Resten av månaden ligger på spara!

Nu ska jag göra ett försök i att börja med APU-rapporten som jag så fint skjutit upp sisådär en månad att göra. önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback