hey

Glömde för en stund bort lösenordet här på bloggen men nu är jag återigen här och ska plåga er! Idag har varit en sån där dag då man vaknar upp och inser att ute är det alldeles vitt och kallt. Vilket innebär att man mest av allt vill stanna kvar i sängen men ack så fel. Bara därför gick jag upp och skyndade mig iväg till en buss som var helt fel, jag var alltså där en kvart för tidigt. i den där kylan Men hey, det är väl så typiskt jag?

Kom till sist till skolan och hade några lektioner för att sedan sluta dagen sisådär jättetidigt. Istället för att åka hem eller göra något annat tråkigt drog jag malin och tove en lunch på tastys. Fick fika av vår käre vän affe. efter några timmars skvallrande/ätande kände jag att det var dags att bränna lite fläsk så jag åkte till gymmet en stund.

Nu har jag en stor och mysig katt i knäet, ni alla vet nog att jag talar om käre tjockis. Nej nu ska jag fortsätta mysa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback