Dante och jag vi är goda vänner

Jag måste vara den mest otekniska idiot som finns på den här planeten. Min älskade dator har kraschat, totalt död är vad den är! Så nu har jag invaderat lillesysters dator en stund.

Idag har jag spenderat en heldag med Kossan och Tove. Tove och jag började med en promenad ner mot det soliga jakobsberg för att möta upp den andra och ta en fika, se modevisningen och pröva kläder. Efter att ha gjort detta mötte vi upp pappa Hans och åkte mot barkarby. Där bestämde vi oss för donken och sedan att fortsätta ensamma mot kista. Woho, fan vad det var bra!

Vi får se vart kvällen bär oss. vi har pratat lite smått om T men man vet ju aldrig, först blir det en middag iallafall!

Kommentarer
Postat av: Jossan

"den andra" haha tack den värmde xD haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback