Var hälsad

Ibland blir jag bara genoruttet besviken på mig själv. Hur jag beter mig och hur jag kan vara så falsk i vissa lägen. Detta får jag väl lida av också med tanke på samvetet. P-I-S-S-I-G-T är ordet!

Men men, livet går vidare och solen går upp varje dag. Skolan idag var givande, kan man väl säga. Jag hade mitt lilla prov som nog inte gick sådär jättebra men det blir nog bra. Efter skolan var syrran och jag på äventyr... på ÖB. Pinsamt men ack så mycket fynd det fanns där. Jag köpte upp mig på sådana där tråkiga saker som en ny hårspray jag ska testa och en massa annat fuckat skit. Och lite granna godis till kvällen som ENDAST kommer bestå av top model, då ska jag sitta och trycka i mig en jävla massa godis. Hur fan blir samvetet då? Men, hur många gånger lever jag? EN.

Mardrömmen inatt var inte rolig, tillslut somnade jag om för att vakna upp en stund senare och gå till skolan.

FARVÄL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback