Torsdagen i korthet

Nyss hemkommen ifrån ett personalmöte på jobbet med fika och mycket trevligt. Men imorse var det mycket mer mindre trevligt. Då vaknade jag redan halv sju och kunde absolut inte somna om och sedan skulle jag promenera ner till tandis klockan 8.20. Så ja äntligen kom jag iväg till tandis för att laga mitt hål men vad händer!? Jo den där jääävla tandläkaren ångrar sig. Nu skulle jag helt plötsligt inte alls laga något hål, hon hade tydligen sett fel förra gången utan vi ska vänta ett år tills hålet tar över min tand och ja då kan vi ju laga det. Så det var bara att traska hem igen, men innan de gick jag till apoteket och handlade en del nödvändigheter.

I skolan såg vi lasermannen och åt godis, efter det var de uf-företagets tur och då skrev vi faktist klart affärsplanen och jag är riktigt nöjd med allt arbete och det känns verkligen som våran grupp kommer kirra det här. En mucho great feeling. När skolan var slut hann jag precis hem innan det var dags att åka iväg igen och den här gången till jobbet på personalmötet. Fick köpa en panpizza och käka på mötet. Vi har fåttt in senapsgula sjalar, grymma! Så jag stoppade undan en.

image207
Se på natacha Peyre, hon ser ju riktigt.... ööhm coool ut! JA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback