Natti natti

I skolan håller vi ju på med Ung företagsamhet som går ut på att man ska starta ett företag och driva detta företag till slutet på trean och  vi har verkligen kommit igång, allt känns verkligen jättebra. Jag tror på idén och hur vi arbetar inom gruppen. Just detta är väl en stor del av vad som kretsar omkring i mitt huvud just under skoltiden, men allt känns iallafall skitbra.

Idag har jag varit och lämnat tillbaka den där fina koftan ni vet och kjolen med hög midja, det kändes ändå som jag aldrig kommer att använda de där så det var väl det ända rätta. Istället för det köpte jag underkläder, enoversizad cardigan och tunika. Så man kan säga att min dag gick plus minus noll. Sedan var jag och min syster inne och gjorde en nalle på build a bear work shop till min kusin som ska ha dop på lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback