Mössprovningen blev inte bara en mössa

Igår hade jag faktist mössprovning inför studenten, det var hur coolt som helst och nu kan jag faktist tänka mig att ta studenten, vi i klassen håller på att fixa med studentflak också. Juste jag är tydligen jättelik någon på gotland också, det var flickan som visade studentmössorna som trodde att jag var någon annan. Coolt att ha en kopia på gotland. Den som åker dit kan ju ta kort på henne om man ser na? Yes!

Jag shoppade loss när jag började bläddra i brochyren, givetvis blev det den bästa mössan, dessutom med en rosa diamant där fram, ett champangglas vilket är givet till frullen, en visselpipa, en penna, en tjocktröja med tillhörande mjukisbyxor, 2 olika trosor, studentkondomer. Sen blev dte nog inget mer, eller jag minns iallafall inget mer.

Studenten here we come!


Kommentarer
Postat av: :O

men vad ska du med kondomer till lilla du?

2007-09-06 @ 10:36:44
Postat av: ni vet vem

studentkondomer :D :D :D då ska jag ha sex med dig på studenten :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback