Måndag

Måndag, en ny vecka därmed nya tag. Imorse skulle jag haft en liten sovmorgon men vad hände, jo jag vaknar av att min mor är helt hysterisk och står och skriker utanför min dörr. Haha inte ett vackert sätt att vakna till så givetvis kunde jag inte somna om. Sen missade vi bussen men tog åka runt bussen och kom iallafalll i tid till skolan, imorgon är dte ett litet engelska prov och jag är ju inte riktigt så duktig som jag skulle vilja vara på engelska. Men jag får det att funka.

Vi fick gå hem tidigare ifrån skolan för att datasalen var upptagen, OTUUUUR! Så vi tog en promenad till stationen och tog tåget hem.

Bara för att jag nte orkade plugga satte jag på en nördfilm, coolt va? Se har jag bara segat här framför hela dagen, ikväll är det Top model! Yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback