Kofta,kofta,kofta

Återigen har jag varit och shoppat, hur många dagar i rad har detta pågått. Jaja, äntligen fann jag koftan, jag prövade dne och tyckte dne satt okej så den fick absolut förlja med mig hem men nu när jag väl är hemma, njaa. Den är för liten jag vill ha den stor, så en storlek större blir nog bra. Jag ska nu terrorisera hm varje dag tills jag får min lilla kofta i rätt storlek. Jag var alltså i stan med johanna när all denna kalabalik utspelade sig. Vi tog och åt lite lunch och var absolut inte alls så shoppingsugna som vi hade hoppats på och åkte ganska snabbt hem, köpte tidningar och en light.

Juste cola lighten har sakta men säkert börjat nässla sig in i mitt liv igen, fuck it! Jag är beroende och jag kan fan ha en last jag med. Thats it.

Nu ikväll ska jag iväg hem till tutt och umgås för att alla andra är upptagna. Påtal om upptagen så var jag hos Tandläkaren imorse, ett hål som ska lagas ochh två småhål som ska ligga och gro något år till. Roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback