Hej jag heter emelie, jag sitter ensam hemma en fredagkväll utan något att göra , patetisk!

Detta är min lediga helg den här månaden, ingen skola,inga lär och framförallt inget jobb. HAHA fuck that jag kommer att spendera hela helgen på jobbet för att tjäna pengar och juste, berättade jag förut att jag va på banken? Jag hade äntligen tänk att på riktigt öppna ett sparkonto. Jag är så jävla fanemig den sjukaste människan jag vet efter 3 av mina vänner såklart....

Tralala det är fredagkväll, jag är icke trött, jag orkar icke ta mig utanför dörren själet till detta är väl att jag ska vakna tidigt imorgon då. Men men, jag får ta och läsa dagens fredag så kanske jag somnar sen.

image201

Kommentarer
Postat av: Christel

Jag gjorde likadant i fredags haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback