Hej hej monika hej på dig monika

Hur kommer det sig att jag börjat blogga i reklamerna. Måste alla bra program vara på tv när jag äntligen tagit mig i kragen och ska blogga?Nu är det dhw reklamen. Än så länge är det lika bra som alltid, älskar det där programmet.
Dagen idag började lite olyckligt men jag var på bra humör så det gjorde mig absolut ingenting. Jag gick till bussen lite för tidigt för vi skulle åka bil så jag var väl en halvtimma för tidig och klockan var tidigtpå morgonen men det gjorde inget.

Efter skolan tog malin  och jag tåget mot sumpan för att möta johanna där. Vi gick och åt wok, supergott och supermättande. Sedan blev det vidare till stan där jag fann mig en lång skjorta på herravdelningen som nu när jag testat den antagligen åker direkt tillbaka. En kofta eller vad jag nu ska kalla det men söt var den väl iallafall och sen en tunika som är lite för kort till leggings tror jag. Men det löser sig!

Nu mste jag springa tillbaka till tv:n!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback