Hård dag

Imorse blev det åka av, tidigt som fan dessutom. Väckarklockan ringde 06.45 och jag var hemmifrån 07.35, det  kallar jag snabb hare. I skolan hade jag många tråkiga lektioner på kort tid men på reliogionen, där hade vi korsordstävling minsann. Jag,Malin och Robin vann. Vi var snabbast och hade alla rätt så nästa vecka ska vi få en chokladkaka. När vi hade vunnit upptäckte vi dock att jossan kossan är världens sämsta förlorare. Jag förstår verkligen inte hur hon blir när hon förlorar en fotbollsmatch!? Det var kanske därför hon slutade....

Jag har ju länge varitpå jakt efter en almanacka så att jag verkligen kan hålla koll på vad som händer i mitt liv, veta var och när jag har saker att göra. Det börjar bli lite mycket att förlita sig på alla andra nu. Så jag hittade tillslut en, den kanske inte var så fin men.. den dög. Just ja, jag köpte en stor byfflig svart vinterjacka. En ny mössa, igen.

image198
Jag måste säga att Desperate housewives igår var suveränt förutom att dom bytt ut mary-alice.

Kommentarer
Postat av: ni vet vem

ja, det sög när rex pratade ;(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback