Grattis Sebastian till körkortet!

God kväll, jag är trötter redan som jag var imorse fast då av andra anledningar, vi kom sent till skolan och skolkade en lektion. Trevligt trevligt. Det är ALLTID skönt att ta en ledig dag när man känner att man behöver det. Idag i skolan fick jag en t-shirt där det stod student 2008 på. I'm very happy! Resten av skoldagen var väl okej, eller det har varit en trevlig skoldag! Vi hade klassråd med en del demokrati så vi fick rösta, vi kom fram till att dte är bäst att strunta i studentskiva, mycket bra val.

Istället för att gå på sista lektionen så åkte vi som i jag malin, tutt och hennes pojkvän hem till tutt och fikade. Eller rättare sagt jag och malin fikade, vi var de enda som åt av kladdkakan. Sedan rensade vi hennes garderob, jag måste säga att hon är otroligt jävla skicklig på att rensa, kasta och ge bort. Förutom sina jävla sovtröjor som hon ändå ALDRIG sover i för hon sover NAAAAKEN. hahah förlåt, inte riktigt naken men nästan. Men jag lät henne behålla dom efter att hon övertygat mig att hon skulle få de en stund. Annars var hon helt otrolig!

image193

Jag är så geeky och kan inte rå för det!


Kommentarer
Postat av: R

såklart man sover naken :D
I want to break free!

2007-09-05 @ 01:50:25
Postat av: Sanna

jag sover alltid naken. med rikard ;) hahahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback