Gilbert

Hallå hallå, nu är jag nyduschad alltså är jag ren för första gången på jävligt länge, okej nu överdrev jag men äsch tolka det som ni vill. Idag har jag som jag sa tidigare jobbat,  dte gick väl bra. Hann med lite basic shopping innan jag började. En för liten kofta som antagligen ska tillbaka, ett basic vitt linne och en svart t-shirt. Bra,snyggt och enkelt.

Efter jobbet åkte jag ner och hyrde film som vi snart ska sätta på och så har jag och storesyster hunnit med att lämna gilbert hemma hos tove som ska passa honom en vecka. När jag ändå är där kan jag väl önska tove lycka till den här veckan. Det kommer gå skitbra.

image196
Jag är förölskad i tatueringen, inte för att jag vet vad det står men det är vacker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback