Fredag

Go kväll, dagen har varit fullproppad av spännande och mindre spännande saker. Det började såklart i skolan som vanligt, dock med en liten sovmorgon. Detta är alltså påväg att bli en summering av vad som hänt under dagen, jag kanske ska fortsätta då. Vi hade mycket tråkiga lektioner och klassfoto som jag var omogen nog att strunta i men jag vill verkligen inte. Våran lärare började bli orolig över oss( Mig,tutt och malin), över våra fasoner över fotografier.

Direkt efter skolan åkte jag till jobbet och jobbade någon timme sådär, utan några direkt roliga eller jobbiga kunder. När jag stängt skyndade jag mig jättesnabbt så jag kunde vandra vidare till kinaresturangen i centrum där alla andra tjejer satt så att vi kunde äta. En mysig kväll blev det, jag hade ju inte sett några av dom på ett tag kan man väl säga. Så det var ett kärt återseende.

Sen dess åkte jag och tutt hem till henne och vi hade en slö och chill kväll. Vi bara pratade om allt. Trevligt,trevligt. Men nu ska jag hoppa i säng för imorgon är ännu en dag på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback