Fetto

hej hallå, ännu en underbar dag har passerat. Jag har tagit ännu ett steg mot extrem fettma. Lunchen hamnade på det helt galna donken som kan få vem som helst att hamna i träsket och middagen blev en dröse lösviktsgodis från ICA som jag krigade för att få. Köerna var kilometer långa och jag backade inte ett steg.

Jag har en förmåga att när jag köpt något onyttigt och kommit halvvägs, tills den punkt då man inte är sugen men äter bara för att det står där. Då ger jag bort det till mer behövande. De smala i sammhället, om jag göder dom ser jag mindre fet ut. Men nästa dag kan jag vara lika sugen på godis igen och bara för att jag har gett bort mitt godis så ,måste jag traska iväg igen och spendera ännu mera godis. Detta är alltså en ond cirkel som gör mig fattig.image200


Jag har hittat ett par mokasiner som jag tycker om sisådär, visst är dom vackra?
 Men vart fan håller fransarna hus, Indian feeling är allt jag vill ha. Dock tycker jag ändå om dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback