Vad var det som hände?

Idag är det väl som alla vet ännu en onsdag, lill lördag, en dag närmare helgen och i detta fall även höstlovet. Imorse vaknade jag trött som tusan först utav att min mamma smög sig in i mtt rum och la en färdig gjord macka på mitt nattduksbord men den gången lyckades jag ju faktist somna om. Sen jävlar, den där äckliga väckarklockan, jag har ingen förståelse alls för de som inte vaknar av väckarklockan, hur går den att missa? men så iallafall vaknade jag klockan 06.45 och åkte till skolan en timma senare. Dagen i skolan har väl inte direkt varit specielt givande, men när är den det?

Efter skolan har det inte hänt något als, jag tjatar på far min att vi ska åka och köpa en säng mest hela tiden men har är envis som fan. Men nu ska jag ner och tjata lite mera, önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback