Torsdag morgon

God morgon ,god morgon. Ledsen för att jag ej bloggade igår men jag orkade/hann verkligen inte. Jag gjorde ändå inget särskilt igår, eller det blev akut jobbande så jag for in där på kvällskvisten, trevligt. Sen satt jag och dels glodde tv men idag har jag ett prov i näthandel som jag inte pluggat ngt på nästan. Så jag vaknade väl fylld med ångest eller jag vet inte riktgit vad det var som gjorde att jag vaknade strax innan sex utan att kunna somna om. Nu är jag uppe och kollar/lyssnar på the voice. Men innan de pluggade jag faktist lite, Weeei vågen till mig eller vad!?

Idag är dte mysdag i skolan som alltid är lika mysigt, vi ska ju först ha dte där provet visst det är ju inte så mysigt men sen ska vi ha heldag med lasermannen, GRYMT!

Har jag sagt att jag vet vad jag ska vara på maskeraden?


Kommentarer
Postat av: Anonym

vaskaruva?

2007-10-04 @ 16:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback