Rubrik


Om du bara får:

Äta bananer eller äpplen under ett år (när det gäller frukt)?
Svar: Äpple

Bara får se på nyheterna eller hyra film i två månader?
Svar: Film, självklart. Jag spiller ingen tid på nyheter annars.

Åka till London eller Paris?
Svar: London, har hört talas om bra shopping.
Döpa en son till London eller Paris?
Svar: London, paris är ett tjejnamn

Ha en hund eller fem katter?
Svar: Ha en hund tror jag nog.

Leva utan tvättmaskin eller utan mobiltelefon?
Svar: Utan mobiltelefon

Om du var tvungen att vara en av prinsessorna, Madeleine eller Victoria, vem skulle du välja och varför?
Svar: Madeleine, hon är snygg och classy.

Om du vann OS-guld i en sport, vilken sport skulle det vara?
Svar: curling, det och fotboll är det enda som är roligt att glo på och fotboll är intr min grej!

Om du fick tre önskningar vad skulle du önska?
Svar: En stor lägenhet, pengar för all framtid så att jag kan skämma bort mina MIG, mina nära och kära och för den delen den som behöver det och flera önskningar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback