Onsdag kväll

Satan i gatan vad tyngderna har lättat ifrån mina axlar... Både toves och malins presenter är nästintill färdiga. Det enda som krävs är en slutlig liten planering. Jag är uppspelt och har en feeling att arton är jävligt roligt!

Annars då, hur har min dag varit tro? jag har som vanligt varit i skolan där vi äntligen fick vpran kära chokladkaka som vi vann på det där korsordet ni vet i Religionen. YEEES! Men den rörde vi dock inte ens dels för att malin inte var där och hon var ju en del av vinnarskaran och dels för att imorgon är det MYSTORSDAG i skolan. Sista delen av lasermannen ska ses. Sen vet jag ite riktigt vad som kommer att ske men det återstår att se.

Nu är det room service och grace. Kvällen är alltså fullbokad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback