Jag önskar jag vore perfekt

hey, nu är det söndag igen, sista dagen på den här veckan. Och äntligen har jag fått mitt lov, som jag har längtat och jag kände verkligen att det kom lägligt då jag tröttnat på skolan den senaste tiden, mycket skolk och sådär vilket inte direkt höjer mina betyg. Igår blev dte inte mycket gjort, endast en del arbete under dagen som tog de mesta av mina krafter. Sen var det ju tänkt att jag skulle försöka följa med flickorna ut på krogen men jag svek dom. Jag kunde ju knappt hålla ögonen öppna, och en cider eller två på det var inte någon härlig kombination jag slocknade tidigare än vad jag gjort på länge trots en jävla massa liv i huset.

Och nu då, jag har inte gjort någon nytta idag, det enda jag kan räkna till bra var när jag gick ner på ica och handlade middag, sen satte jag ju på diskmaskinen också, det var väl bra. Nej nu ska jag gå och titta på O.C igen, för det är det jag gjort hela dagen ändå!

image217

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback