Jag kan inte hålla mig

alldeles strax är dte dags att åka... Vi kommer hem igen klockan fem eller var det sex? Tortyr, en morgonpigg men kvällstrött tjej i 17 års åldern ska sitta vaken en hel natt och sedan med de vackraste ringarna man troligen kan få av alldeles för lite sömn, ja hon ska på möta när hon är sådär vacker. Grymt, men vad gör man inte för skolan!

nej nu skajag sluta upp och vara sådär negativ det fins ju en del fördelar också, jag får spendera allt mer tid med mina alldeles för underbara vänner, vi ska spela spel, jag kommer antagligen få ett minne för livet, det kommer helt fucking enkelt att vara grymt!

Fyra tjejer i mjukiskläder, så som ni aldrig har sett dom förut, ute i skogen och har tillochmed fått tillåtelse att använda våld om någon försöker sno en båt eller något sådant. GRYMT! Dom jävlarna ska fan få!

Kommentarer
Postat av: johanna

hahahhahaahahahahaha undrar vem som kommer slåss.. jag satsar mina pengar på TOVE ;)

2007-10-17 @ 22:47:46
Postat av: tove

hahahaha ledsen att göra dig besviken men jag slogs inte hahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback