hej jag heter emelie och jag hade 11 rätt på stryktipset

Och nu var veckan slut igen då, det är läskigt vad tiden går fort ibland. Idag har jag väl inte gjort så mycket egentligen, jag jobade några timmar där vid öppning och sedan tog jag ett varv i centrum i vänta på att bussen skulle gå. Köpte en brun väska som jag är tveksam på, jätte enkel, inte så stor och ganska ful om man tänker efter men jaa.

Och vet ni vad!? jag hade 11RÄTT på stryktipset av tretton såklart. Hjälp va jag är bra, dock var det ingen utdelning på elva rätt idag men det hade ju kunnat sluta bra, jag får försöka nästa vecka igen. Nästa helg är jag LEEEDIG! Första lediga helgen på fem veckor, ska bli sjukt skönt att inte göra någonting.

Idag krockade min storesyster med en biljävel, jobbigt det dära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback