fredag hela veckan

Äntligen fredag eller vad man nu ska säga, jag känner mig trött och sliten redan nu. Idag har jag varit i skolan och vi kunde äntligen fixa det där med UF-företagets bank grej! Jag hade prov i naturkunskap som gick ännu sämre än väntat. FUCK! Men annars har dagen varit bra, vi slutade ju tidigt pågrund av bristande arbete inom UF-företaget.

Så jag och jossan drog till jakan för att kolla lite, vi hann vara inne i en butik. Gina, haha jag va inne och pratade med chefen en del, köpte en klänning, ett par nya svarta leggings, ni som sett mig de senaste dagarna vet att jag verkligen behövde ett par nya sådana, och en vit baströja som jag kom på att jag icke behöver så den kommer få följa med tillbaka imorgon. Yes. När vi kom ut därifrån så var jag tvungen att springa därifrån och skynda mig till frissan. När jag kom dit uräktade jag mig för mina tovor jag hade i håret, förfärligt! och sedan fick jag en fin liten utskällning för dom och för att jag slutat med balsam.

Ikväll är det, idol och lilla melodifestivalen men jag får se vad jag väljer.

image212
Jag hatar att hon tappat vårdnade om sina barn och hoppas för guds skull att hon på något sätt kan få tillbaka vårdnaden. Ordna till sitt liv kanske? Jag tycker iallafall att Roy ska börja blogga!

Kommentarer
Postat av: Sanna

jag tycker också Roy ska böja blogga! :D

Postat av: roro

aa joo tjena, ja börjar på en gång ;)

2007-10-06 @ 19:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback