Det här stället är hippt!

Dagen har varit.. hur ska jag uttrycka mig, störd!

Dagen började med att jag sov länge för att vara jag, riktig lycklig blir jag när något sådant händer och sedan bar det av till jobbet där det var stört från första stund till sista. Efter jobbet tog jag en promenad hem ifrån jakan helt ensam. Vad gick fel med mig gentligen. Och jag missade Ugly Betty bara för att jag satt och spelade quadra pop på mobilen. men jag lyssnade trots allt på Ugly Betty, inte alls lika bra! Orka att jag satt en hel timma och bara spelade. Men jag är bäst nu! Mitt high score är 87145 poäng. WEEEI!


Nu ska jag springa till tv:n, jag vill icke missa DHW!


Kommentarer
Postat av: sarre

HAHAHAHAHA MITT REKORD ÄR 168095 !! bara typ hundra tusen mer eller nåt , bättre lycka nästa gång :D

Postat av: emlan

hahaha fan då!

2007-11-10 @ 15:04:01
URL: http://eml4n.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback