Chokladkalenderköp

                                                                                         Go kväll

Idag har varit en riktigt seg dag, jag har jobbat en lång stund och försett mig med mängder av cola light för att inte falla in i en djup sömn. Under min timmas, observera TIMMA långa rast hade jag för lite att göra så jag prövade lite kläder men inget passade, men så började jag frysa så jag var tvungen att köpa en kofta att ta på mig. Annars gick väl arbetet bra, Malin och hennes storesyster kom förbi och hälsade på, det blev storshopping för dom. Det var nästan det som förgyllde min dag idag. Efter jobbet hämtade båda mina föräldrar upp mig så åkte vi och kollade på mattor och lite inredningsprylar in till det "nya" rummet. Mycket fina fynd! Och jag passade på att köpa en chokladkalender. Sen kom jag på att det är ju en månad kvar till december, så det sög.

Men Greys var ju bättre än något annat på tv just nu måste jag ju bara säga. Ouf!



                        image218


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback